Realizacja inwestycji KST4 obejmuje wiele skomplikowanych działań, które wymagają starannych analiz oraz zgodności z przepisami. Podczas wczorajszego spotkania z przedstawicielami mieszkańców omówiliśmy procedury oraz etapy formalizacji ustaleń.

Uczestnicy: ZDMK, ZTP, MIR, radni, przedstawiciele SM Ugorek oraz Partner Prywatny podjęli dialog w celu uporządkowania tematów dotyczących m.in. zjazdu pożarowego zlokalizowanego w obszarze bloków przy ulicy Meissnera 4-6. Zarząd Dróg Miasta Krakowa jako zarządca drogi zobowiązał się do wydania polecenia zmiany do końca lipca wskazującego na wprowadzenie oczekiwanych, konkretnych rozwiązań, tak aby projektant do końca sierpnia mógł przeprowadzić wszystkie analizy, a następnie uwzględnić je w dokumentacji projektowej i sprawnie przeprocesować zgodnie z deklaracjami Podmiotu Publicznego.

Wniesiono o likwidację zatoki autobusowej na ul. Mogilskiej i pozostawienie możliwości zatrzymywania się autobusu na pasie oraz zawężenie pasów ruchu ulicy Mogilskiej i Alei Jana Pawła II w obrębie skrzyżowania z koniecznością weryfikacji szerokości pasa ruchu do prawoskrętu. 

Zgłoszono postulat zamiany pasa ruchu na miejsca parkingowe na ulicy Meissnera na odcinku od ulicy Łąkowej do ulicy Ugorek , czyli tak jak to obecnie funkcjonuje.

Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, wspólnie dążymy do usprawnienia infrastruktury naszego miasta i stworzenia optymalnych rozwiązań!